Digitale marketing

Digitale marketing

Blogger zijn gaat niet alleen meer over het schrijven van hoogwaardige inhoud, maar het gaat ook over het implementeren van de beste SEO-praktijken, het toevoegen van meer waarde en sociaal contact en het doen van veel meer taken. Zoals alle bloggers zich onlangs realiseerden na de Google Penguin-update. Het belang van SEO is zelf toegenomen.

Het is duidelijk dat we onze kijk op SEO moeten veranderen. En waarom zou u niet leren van de enige website die op nummer 1 staat voor bijna 99% zoekopdrachten. Ja, je raadt het al. Het is Wikipedia, de grootste online encyclopedie. Wanneer je wat nieuwe woorden wilt leren. Wikipedia is de plek.

Het lijdt geen twijfel dat Wiki SEO out-of-the-box is en ze zorgen zorgvuldig voor elk onderdeel van de SEO-structuur van de site. Voor ons (Bloggers en SEO’s) is Wikipedia een goede case study om te leren en te begrijpen wat een effectieve SEO is.

Er zijn veel manieren waarop Wikipedia zijn online kwaliteit behoudt. Maar het gebruikt niet eens zoveel ‘geheime’ SEO-tips die je niet kunt achterhalen.

Hier heb ik de SEO-trucs vermeld die door WikiPedia worden gebruikt en die het helpen om hoger te scoren.

Als deze tips op de juiste manier op uw site worden gebruikt, verhoogt u ook uw positie in de zoekresultaten van zoekmachines.

Factoren die bijdragen aan de Wikipedia-ranglijst
Een ding dat je in gedachten moet houden voordat we in het geheim duiken achter de Wikipedia-ranglijst, en dat is hun inhoudskwaliteit. Veel sites probeerden in het verleden hun strategie te kopiĆ«ren, maar hoogwaardige inhoud van Wiki-pagina’s overtrof altijd de concurrent.

Naast inhoud van hoge kwaliteit, droegen andere factoren zoals site-SEO, snelheid en OnPage SEO hetzelfde bij aan de uitstekende ranking van Wikipedia.
Als je dol bent op Wikipedia, dan weet je misschien dat Wikipedia de grootste linker van zijn inhoud is. Het linkt naar ongeveer 500-600 andere Wikipedia-artikelen zelf vanaf zijn ene pagina. Zodat geen van zijn artikelen ooit wordt gedumpt. U weet dat Wikipedia naar zijn categoriepagina’s en zijn tags linkt.

Het linkt ook naar zijn Wikimedia-bestanden over afbeeldingen en andere dingen. Dat is de reden waarom Wikipedia nooit op de derde of vierde plaats komt in een van zijn artikelen.

Het leeft op het idee dat als u wilt dat anderen uw inhoud promoten, u deze eerst moet promoten. Dit heeft ook de directe impact op een laag bouncepercentage van Wiki en een betere gebruikerservaring. Denk je niet?

Als u WordPress gebruikt, kunt u WordPress Smart link gebruiken voor automatische interne koppeling. Koppel zoveel als je kunt, maar zorg ervoor dat het relevant en zinvol is.

Houd ook rekening met de gebruikerservaring, terwijl u interne koppelingen uitvoert, aangezien veel irrelevante koppelingen een slechte gebruikerservaring kunnen opleveren.
U zult zien dat alle zijbalken, voetteksten en de koptekst van de pagina. Dat is een hele goede daad. Na een tijdje observeren, kun je ook concluderen dat 98% van de inhoud verandert over de pagina.

Wat de copyrighttekst betreft, bevat Wikipedia slechts een regel en de gewone HTML heeft een link naar de Copyrights-documenten geschreven. Is dat niet gewoon weer een stem voor de netheid van een site.

Het zegt zelf in de richtlijnen voor webmasters dat dezelfde woorden of inhoud minimaal op verschillende pagina’s moeten staan, en het is beter als de inhoud veel verandert op de verschillende pagina’s van de site.
Wikipedia heeft veel verschillende pagina’s en gebruikt ook geen Engels als voorkeurstaal. Dus, hoe beschermt het zichzelf tegen dubbele pagina’s. Door Canonical-instellingen te gebruiken en taalopmaak te maken voor deze verschillende pagina’s.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.